14 Σεπ 2011

Οι καλοκαιρινές διακοπές μου!
Στίς διακοπές μου έκανα ένα υπέροχο ταξίδι στο Παρίσι με την οικογένεια μου. Μείναμε συνολικά μια εβδομάδα. Φύγαμε από Θεσσαλονίκη αεροπορικώς και το μεσημέρι φτάσαμε στο αεροδρόμιο Σαρλ ντε Γκολ. Την πρώτη μέρα επισκεφτήκαμε την εκκλησία της Ιεράς Καρδίας (Sacre Coeur) και μετά πήγαμε στον Πύργο του Άιφελ στον οποίο όμως δεν ανεβήκαμε γιατί είχε πάρα πολύ κόσμο, αλλά συνεχίσαμε με μια βόλτα με το ποταμόπλοιο στον Σηκουάνα, όπου είδαμε πολλά σημαντικά κτήρια στην παραποτάμια βόλτα μας.
Την δεύτερη μέρα καταφέραμε επιτέλους να ανεβούμε στον Πύργο του Άιφελ μέχρι τα 325 μέτρα της κορυφής του και η θέα από εκεί πάνω ήταν φανταστική! Αργότερα πήγαμε στις Βερσαλίες και είδαμε τα πολυτελή ανάκτορα του βασιλιά Λουδοβίκου του 14ου. Αργά το βράδυ είδαμε την Αψίδα του Θριάμβου φωταγωγημένη και ήταν υπέροχη.
Την τρίτη μέρα πήγαμε στην Eurodisney όπου περάσαμε τέλεια. Είδαμε το σπίτι της Μίνι Μάους του Μίκι Μάους και του Γκούφη. Χωριζόταν σε τέσσερις land (χώρες): Η χώρα της φαντασίας , της περιπέτειας, της ανακάλυψης και των συνόρων. Ανεβήκαμε σε πολλά παιχνίδια εκτός όμως από τα παιχνίδια και την ομορφιά του χώρου κατά την διάρκεια της μέρας γινόταν παραστάσεις και παρελάσεις με όλους τους ήρωες του Disney.
Την επόμενη μέρα επισκεφτήκαμε ένα από τα μεγαλύτερα μουσεία του κόσμου, το μουσείο του Λούβρου. Πινακοθήκες, αρχαία γλυπτά και αγάλματα από όλο τον κόσμο χωρισμένες σε πολλές αίθουσες η μια πιο ωραία και εντυπωσιακή από την άλλη.
Την πέμπτη μέρα Disneyland ξανά!! Ο χώρος ήταν τόσο τεράστιος που μια μέρα δεν ήταν αρκετή οπότε χρειάστηκε και δεύτερη μέρα. Το βράδυ παρακολουθήσαμε την επίδειξη πυροτεχνημάτων που ήταν υπέροχη.
Την τελευταία μέρα πήγαμε στο κέντρο Πομπιντού. Είναι ένα εντυπωσιακό κτήριο με το εσωτερικό και εξωτερικό μέρος να δείχνουν αντεστραμμένα: οι σκάλες, οι αεραγωγοί και οι υδραγωγοί, αλλά και οι ατσάλινες σκαλωσιές του σκελετού του είναι γυμνοί και ορατοί. Το απόγευμα πήγαμε στην εκκλησία της Παναγίας των Παρισίων, που είναι ο καθεδρικός ναός της πόλης.
Αυτό το ταξίδι ήταν για μένα μια φανταστική εμπειρία! Είδα μια ξένη χώρα και τόσα πολλά καινούρια πράγματα που θα μου μείνουν αξέχαστα για μια ζωή!!!!